قلم بی جوهر

با هم ولی بدون هم

قلم بی جوهر

با هم ولی بدون هم

خاتون

 
خاتون خوب خواب و خاطره !
چرا مدام در پس پرده گریه نهان میشوی ؟
استخاره میکنی؟
به فال فریب فراموشی دل خوش کرده ای ،
یا از آوار آواز و توارد ترانه میترسی؟
ییادته گفته بودم
در این حدود حکایت
همیشه کسی خواب دختری از قبیله دل تنگیها را میبیند ؟
باور کن هنوز
دست به دامن گریه که میشوم
تصویر لرزانی از ستاره و صدف ،
در پس پرده دریا تکان میخورد !
نمیدانم چرا؟
بارش این همه باران ،
غبار غریب غروبهای بهار و دلتنگیها را
از شیشه های این همه پنجره پاک نمیکند !
تو چی ؟ طلا گیسو !
تو که آنسوی کتاب کوچه ها نشسته ای ،
خبر پرپر شدن قلب منو داری؟
آه میدانم!
سکوت آیینه ها
همیشه ، همیشه
جواب سوال های بی جواب بغض و باران است !
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:04 ق.ظ

اسلام با تشکر از زحماتتون اگر می خواهید در مورد تناقضات قرآن و اشکالات علمی موجود در متن قرآن و زنان پیامبراسلام و احادیث جالب... بیشتر بدانید به این ادرس سری بزنیدwww.alcoran.blogsky.com

عرشیا ( شب ایرانی ) پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:45 ق.ظ http://arshiya-joon.blogfa.com

سلام....راستش امشب هوای حوصلم خیلی ابری بود گفتم کمی وب گردی کنم اتفاقی با وبلاگت اشنا شدم نمیدونم تا حالا اومدم اینجا یا نه ولی به هر حال خوشحالم با وبلاگت با نوشته هات و با احساس زیبات که تو نوشته هات پیداست اشنا شدم....خوشحال میشم به اسمون من هم سر بزنی و یکی از ستاره هاش باشی....چشم به راهت میمونم.

آی ناز جمعه 9 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:10 ب.ظ http://WWW.MOOTALAEE.BLOGFA.COM

تنهایی تمومه وجودمه ، منو تنها بذارید
این تموم بود و نبودمه ، منو تنها بگذارید

دارم مثل یه قصه میشم
غمگین ترین قصه هاست
دردام همیشه بی صداست

راهیم ، راهی جایی که پر از زمزمه باشه
اونجا خوشبختی یه دنیا ، قدر سهم همه باشه

من اگر طلسم نبودم واسه تو یه اسم نبودم
پای حرفات می نشستم دل به پیغومت می بستم

توی تنگنای نفسهام زخم دردی ریشه داره
که تو هق هق غریبم منو راحت نمی ذاره



سلام عزیزم خیلی عالیه موفق باشی به من هم سر بزن بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد